סקירה של חמישה מוזיאונים לכל המשפחה

 

אם גם אתם מחפשים בילוי משפחתי מהנה ושובר שגרה – ביקור במוזיאון זו בלי ספק חוויה שאתם צריכים לעבור והנה המלצות לכמה מוזיאונים לכל המשפחה.

מוזיאון הטבע בתל אביב

מוזיאון הטבע בתל אביב הוא אחד המוזיאונים המרתקים בישראל המספק הצצה נדירה לעולם הטבע של ארץ ישראל משחר ההיסטוריה. המוזיאון מכיל אלפי מוצגים מרהיבים במגוון תערוכות שונות כמו ״חרקים וקרובים״ – מבט אל עולמם של פרוקי הרגליים, ״ארץ, חי, צומח״ – סקירה של בתי הגידול בישראל מהמדבר ועד לחרמון. ״שירותי המערכת האקולוגית״ – תערוכה אינטרקטיבית שבה המבקרים רואים ייצוג של דמותם בתוך מערכות אקולוגיות שונות ועוד. המוזיאון נמצא ברחוב קלאוזנר 12 בתל אביב. הוא פתוח בימים שני חמישי ושבת מעשר בבוקר ועד שש בערב, בשישי וערבי חג מעשר עד שתיים ובראשון הוא סגור.

המדעטק

מוזיאון המדע בחיפה שבו נמצא מגוון פעילויות מעולם המדע והטכנולוגיה – מבוך תחושות, משחקי מים, בניית גופים הנדסאיים ועוד. בקיץ אפשר להנות ממתחם מזרקות חיצוני מדליק ומרענן. המוזיאון נמצא ברחוב שמריהו לוין 25 חיפה, שכונת הדר.

מוזיאון הילדים בחולון

אחד המוזאונים המומלצים ביותר לישראל שבו נוכל למצוא פעיליות לילדים מגיל שנתיים ועד גיל 11. תערוכות בנושא הביטלס, פעילות היער הקסום, תערוכות בנושא חייזרים ועוד. נמצא בפארק פרס חולון מול רחוב מפרץ שלמה 66.

החוויה האולימפית

מוזיאון יוצא דופן הסוקר באופן נפלא את האולימפיאדה, הן בהקשר העולמי והן מהזווית הישראלית. חוויה ייחודית לכל המשפחה עם שלל תערוכות אינטרקטיביות שמזמינות את המבקרים להרגיש ממש כמו ספורטאים אולימפיים. המוזיאון נמצא ברחוב בכור שלום שטרית 6, תל אביב.

מוזיאון רכבת ישראל

המוזיאון הייחודי מציג את פרויקט הרכבת לדורותיו מאז חנוכת הקו הראשון ב-1982 ועד ימינו אנו. הוא ממוקם בבנייני האבן ההיסטוריים של תחנת ירושלים וכולל מוצגים רבים כמו גלויות, פריטים היסטוריים, דגמי רכבות וחלקים ממסילות ורכבות אמתיות. המוזיאון נמצא בחטיבת גולני 3, חיפה.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה בערוץ יוטיוב

דה מרקר – כתבה אודות מטרנה

מטרנה – כתבה בגלובס

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה – להזמנה באתר