סקירת מוזיאונים בתל אביב

 

העיר תל אביב היא כמובן מוקד של תרבות, חיים והרבה עניין ואקשן, ואין ספק ששווה לבקר בה אחת לכמה זמן בגלל הדברים הללו בדיוק, גם אם אנחנו גרים מחוצה לה. מעבר לכך, העיר מציעה גם חוויות נהדרות בשלל מוזיאונים בעיר, כאלו שיתאימו לביקור של משפחות וזוגות ובהחלט שווה להכיר ולהגיע אליהם. אנו רוצים להתמקד כעת בשלושה מוזיאונים בתל אביב שכדאי גם לכם להכיר.

מוזיאון הטבע בתל אביב

מוזיאון בהחלט נפלא, מיוחד ומרהיב, בו תוכלו לראות את הטבע הישראלי בצורה קצת אחרת. המוזיאון מציג לקהל הרחב את אוצרות הטבע הלאומיים של ישראל שנבחרו בקפידה מתוך אוסף מדעי בין חמישה מיליון פריטים, בתערוכות שונות המספרות את סיפור של הטבע הישראלי הסובב אותנו. בין היתר ניתן להתרשם מתערוכות כמו ״חרקים וקרובים״, עם הצצה נדירה לעולם החרקים ופרוקי הרגליים, ״ארץ, חי, צומח״ עם סקירה של בתי הגידול השונים בכל רחבי הארץ, ״צורה, מבנה תפקוד״ שמלמד אותנו על מבנה הגוף של בעלי החיים המרתקים ביותר בישראל, ועוד שלל תערוכות קבע ותערוכות מתחלפות מרתקות. ישנם הרבה מוזיאונים בתל אביב ובישראל בכלל, אך זהו אחד המעניינים והטובים ביותר בלי ספק.

מוזיאון תל אביב

המוזיאון המוביל בעיר לאומנות ישראלית ובינלאומית. תוכלו להתרשם מאוספים קבועים ומ-25 תערוכות מתחלפות לערך המציגות את המיטב היצירות בתחומים שונים כמו ציור, פיסול, עיצוב ואדריכלות, צילום וידאו, רישום ועוד.

מוזיאון העם היהודי

יש מוזיאונים בתל אביב שפשוט אסור לפספס, וזה בלי ספק אחד מהם. המוזיאון מביא את סיפורו של העם היהודי דרך גלריות של אומנות, צילום, ספרייה גדולה, מאגרי מידע ותצוגות אינטראקטיביות מרתקות. מוזיאון שכדאי לכל ישראלי לבקר בו לפחות פעם בחיים.

מאחלים לכם בילוי מהנה ומעשיר!