עידן הטעינה החשמלית הגיע לתחנות הדלק

טעינה חשמלית בתחנות דלק

 

עידן הרכב החשמלי כבר כאן, והצורך בתשתית טעינה נוחה ויעילה הולך וגובר. בישראל, חברות הדלק המובילות נערכות להתמודד עם האתגר החדש, כשהן מציעות פתרונות טעינה מתקדמים בתחנותיהן. חברת דלק ישראל, אחת מחברות הדלק הגדולות בישראל, זיהתה את המגמה הזו והחלה להקים עמדות טעינה חשמליות בתחנות הדלק שלה ברחבי הארץ בשיתוף עם חברת ZEN ENERGY.

עמדות טעינה חשמליות מהירות ופריסה ארצית
עמדות הטעינה החשמליות החדשות מאפשרות טעינה מהירה של עד 80% מקיבולת הסוללה של הרכב בתוך 15 דקות בלבד. בזכות הפריסה הארצית של תחנות דלק בכל רחבי הארץ, עמדות הטעינה הופכות את נושא הטעינה החשמלית תוך כדי נסיעה למשימה ישימה ונוחה בפריסה ארצית. בנוסף, בתחנות הדלק של דלק יש חנויות נוחות שם הלקוחות יכולים להמתין בזמן שהרכב שלהם נטען בצורה בטוחה ונעימה.
מעבר לפריסה הארצית, בדלק חשבו צעד אחד קדימה, ודאגו שכל עמדה תהיה כפולה. העמדות הכפולות מאפשרות טעינה של שתי מכוניות בו-זמנית, מה שמגדיל את הנוחות והיעילות עבור הלקוחות.

טעינה לאורך כל שעות היום ומערך שירות סביב השעון
אחד המרכיבים החשובים במערך הטעינה החדש הוא האפליקציה הנוחה והידידותית לתפעול הטעינה. באמצעות האפליקציה, הלקוחות יכולים לנהל את תהליך הטעינה בקלות, לעקוב אחר ההתקדמות ולשלם בנוחות. כמו כן, מוקד השירות הזמין 24 שעות ביממה מעניק תמיכה וסיוע ללקוחות בכל שאלה או בעיה.
לסיכום, עם עמדות הטעינה החשמליות המהירות, האפליקציה הנוחה והשירות המקצועי, דלק וZEN ENERGY מובילות את המהפכה החשמלית בתחום התחבורה בישראל. הן מציעות פתרון טעינה יעיל ואמין, המאפשר לנהגים ליהנות מהיתרונות של רכב חשמלי תוך צמצום החסרונות של המתנה ממושכת לטעינה ואפשרות ליהנות ממלוא טווח הנסיעה של הרכב באמצעות פריסת עמדות רחבה בכל רחבי הארץ. בכך, הן תורמות לקידום התחבורה הירוקה והידידותית לסביבה בישראל.