פרו אייג’ינג באמצעות מוצרי טיפוח מארס הדבורה – האם זה יעיל ?

 

במשך שנים תעשיית הקוסמטיקה הקפידה להזכיר לנו שסימני הגיל והזמן הם דברים שצריך להיאבק בהם והמוצרים שהוצעו לנו היו מוצרי אנטי אייג׳ינג. היום – הגישה המתקדמת יותר שנעשית פופולרית יותר מיום ליום היא דווקא הגישה ההפוכה שנקראת פרו אייג׳ינג. זה הזמן להכיר את הגישה הייחודית וגם כמה מוצרי פרו אייג׳ינג נפלאים ששווה לאמץ.

מה זה פרו אייג׳ינג?

פרו אייג׳ינג זו גישה בתחום הקוסמטיקה שקוראת לאמץ את השינויים הטבעיים שקורים לנו בגוף עם הזמן. כלומר – במקום הסתרה וניסיון לטשטוש, ניצול של המאפיינים הטבעיים שלנו והדגשת היתרונות הטבעיים באמצעות מוצרי הטיפוח. אחד ממותגי הפרו אייג׳ינג המובילים בשנים האחרונות הוא בימנוקה והוא מציע מוצרים המשלבים דבש וארס של דבורים מיוחדות שגדלות בניו זילנד. הנה כמה מוצרים שאתם חייבים להכיר.

סרום פנים עם ארס הדבורה

סרום פנים של ארס הדבורה מחזיר לפנים את הנפח המקורי שלהם ומטשטש קמטים וכתמים בצורה מאד טבעית. ארס הדבורה הוא המרכיב העיקרי והוא מעודד התחדשות של תאי העור, מגביר ייצור קולגן ומאיץ תהליכי ריפוי של תאי עור שנפגעו.

קרם יום

קרם היום מכיל את דבש דבורי המנוקה, מזין את העור, שומר את הגמישות שלו ומספק הגנה. קרם יום מכיל בנוסף שמנים ותמציות צמחים שמספקות הזנה נוספת וטובה לעור.

קרם הזנה ללילה

קרם ההגנה משלב את כל הדברים הטובים ומכיל גם את ארס הדבורים וגם את הדבש. קרם לילה שומר על גמישות העור, מסייע באפקט מתיחה טבעי ומעניק לעור מראה חלק, קורן ובעיקר בריא.

דבש המנוקה וארס הדבורים מכילים חומצות אמינו חיוניות ועוד מגוון ויטמינים ומינרלים חשובים ומומלץ לשלב בין כל המוצרים המובילים.

יורם קראוס – מכיסא המנכ”ל אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה – כתבה באתר גלובס

מתנות ממותגות לפסח