שומרים על הסביבה עם חשבונית ירוקה

 

אם גם אתם מנהלים עסק מכל סוג שהוא בישראל, אתם צריכים כמובן להוציא קבלות וחשבוניות מס ללקוחות שלכם, והרבה פעמים גם צריכים להוציא חשבונית עסקה לפני התשלום. בעידן שלנו כמעט מיותר לציין שכאשר עושים זאת בדרך הישנה בעזרת מסמכים פיזיים, לא רק שזה מבזבז לחינם נייר מיותר, אלא שזה גם מבזבז לנו לא מעט זמן יקר על הדרך. בדיוק בגלל זה אנו רוצים להסביר על כל היתרונות של חשבונית ירוקה.

שומרים על הסביבה

אז נתחיל עם הנקודה שכבר נגענו בה – השמירה על איכות הסביבה. פחות דפים, פחות עצים שנכרתים לחינם, פחות זיהום אוויר ופחות התחממות גלובלית. זה אולי נשמע מינורי, כי כמה עצים צריך בשביל חשבוניות? ובכן, זה כמובן תלוי בכל עסק ויש כאלו שמוציאים אלפי חשבוניות בשנה, אבל בכל מקרה אם תחברו את כולם תגלו שמדובר בהרבה יותר מדי נייר מיותר.

מייעלים את התהליך

במקום לכתוב את החשבוניות באופן ידני או להדפיס אותן, אפשר פשוט להעביר אותן ישירות אל הלקוחות שלכם באותו רגע. אתם יכולים לעשות את זה דרך הווטסאפ, במייל, או בכל פלטפורמה אחרת המאפשרת העברת קבצים ברשת (למשל אם אתם מוכרים את המוצרים שלכם דרך פייסבוק).

מקבלים את התשלום הרבה יותר מהר

ובמקום לשלוח חשבונית פיזית שייקח לה זמן להגיע, לקבל את התשלום רק לאחר מכן ולהוציא ללקוח קבלה שגם לה ייקח זמן להגיע, את הכסף שמגיע לכם מהלקוחות אתם יכולים לקבל הרבה יותר מהר ובקלות רבה יותר בלי סיבוכים מיותרים.

הארגון האולטימטיבי

בלי קלסרים, תיקיות וערימות של דפים. כל החשבוניות והקבלות מסודרות במקום אחד ברור ונוח לגישה ומוכנות להגשה ולהכנת דו”חות.