שלושה סרטי מאפייה שאסור לפספס

 

סרטי מאפיה הפכו כבר ממזמן לז’אנר פופולארי שרבים אוהבים לצפות בו, בעיקר אם אלו סרטים המבוססים על מקרים אמיתיים עם דמויות מוכרות מהעולם התחתון, האקשן, התחכום, המתח והערך ההיסטורי שיש לעלילה להעניק לנו פשוט עושים את סרטי המאפיה למעניינים יותר מכל ז’אנר אחר.

אז אם גם אתם חובבי הז’אנר ריכזנו עבורכם שלושה סרטי מאפיה שפשוט אסור לפספס, הם מותחים, הם טובים והם קלאסיקות שמובילות את הז’אנר.

• גנגסטר אמריקאי – סרט מאפיה / פשע שיצא לאקרנים בשנת 2007 בכיכובם של דנזל וושינגטון וראסל קראו, הסרט מתאר את עלייתו ונפילתו של פרנק לוקאס, ברון סמים ידוע לשמצה ששלט ברחובות הרלם בשנות ה60-70 ולא בחל באף שיטה כדי להרוויח יותר כסף וכבוד ברחובות. הסרט גרף מספר פרסים כגון פרס האוסקר על שחקנית המשנה הטובה ביותר, התפאורה הטובה ביותר, הסרט הטוב ביותר כמו כן פרס גלובוס הזהב על סרט הדרמה הטוב ביותר, ההופעה הטובה ביותר של שחקן בסרט דרמה והבמאי הטוב ביותר. אז אם אתם מחפשים סרט מאפיה עם עלילה מבוססת מציאות, סרט שמכיל אקשן וגם דרמה אז הרי שגנגסטר אמריקאי זה סרט מאפיה שאתם חייבים לראות.
• החברה הטובים – סרט מאפיה אשר יצא לאקרנים בשנת 1990 ומבוסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו בצל אחת מחמשת משפחות הפשע של ניו יורק והיא משפחת לוקזי הידועה לשמצה, העלילה עוקבת בעיקר אחר פושע בשם הנרי היל, איך התחיל את קריית הפשע שלו מגיל צעיר ועד לסופה. הסרט הפך במרוץ השנים לאחד מסרטי הקלאסיקה הגדולים והטובים של הז’אנר ולכן אם אתם חובבי סרטי מאפיה הסרט מומלץ בחום.
• דוני בראסקו – סרט מאפיה אמריקאי שיצא לאקרנים בשנת 1997 ומגולל את סיפורו האמיתי של סוכן FBI בשם יוסף ד פיסטונה שחדר אל תוך ארגון הפשיעה של משפחת בוננו. בסרט מככבים זה לצד זה ג’וני דאפ ואל פאצ’ינו, העלילה מרתקת, המשחק מעולה והסרט מומלץ לכל חובב הז’אנר.

 

מרחבי הרשת:

משחת בפנטן – שומרים על בריאות העור

יורם קראוס – קפיצת הדרך הדיגיטלית כבר כאן