שקיות בלדרות – שחקן מרכזי בזירת המסחר המקוון

 


נתוני הקנייה ברשת, חוצים גבולות ודמיון. כ-84% מהישראלים קונים און ליין גם בארץ ובעיקר בחו”ל. משנה לשנה נפתחות בארץ יותר חנויות און ליין, משום שהעולם הוירטואלי הפך לזירת העסקים והמכירות הכי גדולה. עוד מעט הנתונים ישוו לנתוני הרכישה בחנויות. כמעט לכל הרשתות הגדולות בארץ יש חנויות און ליין והן כמובן זקוקות לסוגים שונים של שקיות בלדרות בגדלים שונים ומכל מיני חומרים. משלוח של מוצרים חייב להגיע מוגן ולכן שימוש בשקית כזו יבטיח כי המוצר שמישהו רכש, ייוותר בשלמותו. האריזה הנכונה אגב, היא גם סוג של מיתוג לחנות און ליין, במיוחד אם מדובר בפריטים שבירים.

אז מה היה בבלק פריידי?

בלק פריידי הוא כבר לא רק אירוע שופינג של איביי ועלי אקספרס, הוא הגיע לארץ ובגדול והישראלים נהרו. בקניון TLV בתל אביב היו למעלה מ-50,000 איש  ביום אחד וזה מראה עד כמה מבצעים של שופינג בארץ, נמצא בעדיפות הראשונה של הצרכנים. זו הסיבה שבגללה רבים רוכשים מוצרים באתרים בחו”ל החל מבגדים לתינוקות וילדים ועד כלי בית ואופנה. העובדה שהמוצרים מגיעים ארוזים, שלמים ובטוחים, מוסיף לביטחון שיש לישראלים ברשת האינטרנט. רמת אבטחת המידע עצומה וגם המוצרים מגיעים ארוזים במעטפות ואריזות של שקיות בלדרות שמצליחות לשמור על כל מוצר ונארזות בקפידה.

מאות שקיות בלדרות נשלחים כל יום בארץ

קשה לאמוד כמה שקיות בלדרות נשלחות מדי יום בארץ, אבל הישראלים אוהבים לקנות און ליין, החל מקוסמטיקה ועד מוצרים אינטימיים. יש היום המון אתרי און ליין, שכדי לעודד את המכירה מציעים שורה של מבצעים והנחות שוות, וכל מה שצריך לעשות זה לשבת בכורסא, להזמין מה שרוצים ולחכות שתגיע החבילה. אנשים עושים חשבון שבעודם יושבים בביתם בשקט ובשלווה, הם בעצם יכולים לעשות שופינג בלי להוציא את האף החוצה. בלי לחפש חנייה ובלתי להיתקע בכביש. הם פשוט מזמינים הכול און ליין.

שקיות בלדרות אפשר להזמין בכל מיני דרגות של עמידות וחוזק, תלוי מה אתם משווקים ומה יש לארוז. חנויות און ליין ישראליות כבר עושות בזה שימוש רצוף.