‘עדיף’ , מועדון הצרכנות שחוסך בהוצאות הבית

 

אם אתם מכירים את מועדון הצרכנות ‘עדיף’, אתם ודאי יודעים כי מדובר במועדון צרכנות הפועל לטובת נכים ואנשים עם מוגבלויות. עמיתי המועדון הזה מקבלים הטבות והנחות הקשורות בכלל תחומי החיים, דבר המקל עליהם בחיי היום יום.

אם עוד לא שמעתם על מועדון הצרכנות ‘עדיף’, המשיכו לקרוא בכדי לקבל מעט מידע על ההטבות אותן מעניק המועדון ולמי הן מגיעות-

בתחום הצרכנות

תחום הצרכנות הוא תחום רחב יחסית וההטבות הן בו הן רבות. כאשר מועדון צרכנות לאנשים עם מוגבלות כלשהי מעניק הנחות והטבות על מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, אשר אנשים רבים המתמודדים עם מגבלה כלשהי או נכות כלשהי משתמשים במכשירים חשמליים המקלים ועוזרים להם להתנייד מדי יום. כמו כן, גם על ריהוט הבית, הטקסטיל והסלולר גם הם כוללים בתחום הצרכנות ומוענקות הנחות בתיאום עם המועדון.

בתחום הנופש והתיירות

מועדון הצרכנות ‘עדיף’ מעניק הטבות ייחודיות עבור אנשים עם מוגבלות או אנשים נכים אשר חפצים לטייל ולנסוע הן בארץ והן בחו”ל. לא רק שהיא מקיימת טיולים מאורגנית לעמיתי המועדון, היא גם עוזרת להם בכך שמאפשרת להם להנפיק תעודה בינלאומית אשר מקנה להם קיצור תורים במקומות תיירותיים, יחס מועדף בשדות התעופה וכמו כן אפשרות לחניה נכה גם בחו”ל ובהתאם למדינות המשתפות פעולה עם התעודה הבינלאומית.

בתחום הפיננסים והביטוחים

רוב אזרחי המדינה רוכשים ביטוחים שונים הנוגעים אליהם. בין אם מדובר בביטוח בריאות, ביטוח תאונות או ביטוח רכב. לעתים ביטוחים אלה יכולים להגיע לגובה רב כאשר כל ביטוח מבקש סכום אחר. גם פה, מעניק המועדון הטבות והנחות בהתאם לנכות או למגבלה הקיימים לעמיתי המועדון ומגיע איתם להסדרים נוחים יותר וזולים יותר. מועדון הצרכנות פועל לצרכנות נכונה עבור עמיתיו ומסייע להם בכך.

הטבות ברשתות השונות

ההוצאות החודשיות אותם אנחנו מוציאים בעקביות ומבלי לשים תשומת לב רבה אליהן הן ההוצאות על האוכל והמשקאות לבית, על ההלבשה וגם על הפנאי ורכישת התרבות. על כן, המועדון מעניק גם פה הנחות והטבות שמועילים רבות גם בטווח הקצר וגם לטווח הארוך. גם כאן, מתן ההטבות הללו מסייעות לאנשים רבים להתמודד עם ההוצאות החודשיות שלהם בצורה טובה יותר וקלה יותר.

למועדון הצרכנות ‘עדיף’ קיימות עוד הטבות והנחות בעוד תחומים אותם לא הזכרנו שנותנים לעמיתי המועדון הרגשה טובה יותר. הקשיים היום יומיים של עמיתי המועדון הללו הופכים לפחות קשים כאשר מאחוריהם עומד מועדון צרכנות שפועל בצורה טוטאלית עבור עמיתיו ודואג גם להעלות את המודעות על עמיתיו, דואג לחדש ולמקסם את מספר ההטבות וההנחות וכמו כן דואג להגדיל את מספר עמיתיו זאת עבור צבירת הנחות גדולות יותר, איכותיות יותר וטובות יותר.

עוד משהו שיעניין אותך:

שי פניני – משרד עורכי דין

לשכת עורכי הדין – אתר האינטרנט של הלשכה

עו”ד שי פניני – משרד עורכי דין בחיפה

שי פניני באתר עו”ד ציון אמיר