טיפים להכנת הפסטה המושלמת

 

אוהבים פסטות טעימות ומנחמות? אין ספק שהמאכל הזה שמקורו באיטליה, הפך כבר מזמן לדייר קבע במטבח הישראלי ונדיר למצוא משפחה שלא תשמח לארוחה טעימה של פסטות ברטבים שונים לפחות פעם בשבוע. ואם אתם רוצים להכין תמיד את הפסטה המושלמת, הנה כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לעשות את זה. בתאבון!

מרכיבים איכותיים

הסוד לפסטה טעימה ומוצלחת דופן טמון בבחירת מרכיבים איכותיים. בחרו במותגי פסטה מובחרים מחיטת דורום וכמה שפחות תוספים וחומרים משמרים. להכנת הרוטב – ירקות טריים מתוצרת מקומית זו הבחירה הנכונה בלי ספק.

להמליח את המים

כשאתם מבשלים את הפסטה, ודאו שהמים מומלחים היטב (הטעם צריך להיות ממש כמו של מי ים). מוסיפים את הפסטה רק לאחר שהמים מגיעים לרתיחה כדי להבטיח בישול אחיד.

שמרו את מי הבישול

כשאתם מסננים את הפסטה בסוף הבישול, שווה לשמור כוס ממי הבישול. המים הנהדרים האלו יכולים לשמש להכנת רוטב אחיד ומגובש ומוסיפים הרבה מאד טעם לתוצאה הסופית.

העיתוי הוא המפתח

עקבו אחר זמן הבישול המומלץ של הפסטה כפי שכתוב בהוראות וכדאי לטעום דקה לפני. פסטות אל דנטה עם מוצקות קלה הן אידיאליות מכיוון שהן ממשיכות להתבשל מעט גם לאחר סינון המים.

התאימו את הפסטה לרוטב

חשוב לבחור סוג פסטה מתאים לרוטב שאתם מכינים. פסטה ארוכה כמו ספגטי מתאימה לרטבים על בסיס שמן, בעוד שצורות כמו קונכייה או פסטה מסולסלת יתאימו לרטבים קצת יותר מוצקים. פסטות ממולאות כמו רביולי משתלבות היטב עם רטבים כמו שמנת או חמאה.

מכאן – כל מה שנשאר לכם זה לבחור את הפסטה שאתם הכי אוהבים, להחליט איזה רוטב ומתחשק לכם ופשוט לגשת למטבח. עקבו אחר הכללים הבסיסיים האלו ותוכלו להכין פסטות טעימות בכל זמן.

 

מרחבי הרשת:

סיבים אופטיים – חדש מבית yes