מתכונים לראש השנה

 

החג מתקרב ואתם עדיין לא בטוחים מה תגישו בשולחן החג? אם גם אתם מעוניינים לחדש ולגוון עם אוכל טעים ופחות צפוי מבדרך כלל, אנחנו שמחים לחלוק אתכם כמה מתכונים לראש השנה שיהפכו את הארוחה לחגיגה.

עוף צלוי בציפוי דבש

משרים את העוף השלם (אפשר גם נתחי העוף) בתערובת של דבש, שמן זית, שום ורוזמרין טרי. צולים בתנור עד שהעוף מזהיב ונהנים ממנה עיקרית מושלמת שגם מסמלת התחלה מתוקה לשנה (ומי בכלל אמר שרק את התפוח אוכלים בדבש?).

חלה ביתית עם תפוחים ודבש

שדרגו את החלה  המסורתית והאהובה על ידי הוספת פלחי תפוחים וטפטוף דבש לתוך הבצק. הטוויסט הזה מסמל גם הוא את התקווה לשנה חדשה מתוקה, מוטיב חשוב שכדאי לחשוב עליו כשבוחרים מתכונים לראש השנה.

צימס

צימס היא תוספת מתוקה מהמטבח המזרח אירופאי המכילה גזר, בטטה ופירות יבשים, הכל מבושל בזיגוג דבש וקינמון. מאכל מנחם וסמלי לראש השנה שגם נחמד להכין סתם כך במהלך השנה.

מרק עוף וירקות

נכון שבספטמבר עדיין חם, אבל מה יותר סימבולי בארוחת החג מאשר מרק עוף מלא כל טוב? הכניסו לשנה החדשה שלכם ברכת חום, רכות ושפע עם מרק עשיר זה.

עוגת תפוחים ודבש

חגיגת ראש השנה היא אף פעם לא שלמה בלי קינוחים מתוקים ואין טעים יותר מעוגת תפוחים ודבש עסיסית ומלאת טעם. הקינוח הזה הוא סמל למתיקות ולשפע שאנחנו מאחלים לעצמנו בשנה החדשה ודרך מעולה לסגור את ארוחת החג.

אלו היו כמה מתכונים לראש השנה שבהחלט שווה להכיר וכמובן שאפשר לפתח אותם ולשדרג אותם לפי הטעם שלכם. הכינו תפריט מראש וכך תוכלו להגיע לזמן הבישולים בנחת וללא דאגות מיותרות.

מרחבי הרשת:

מטרנה – באתר גלובס

גלקסי s24 – להזמנה באתר פלאפון

גלקסי s24 אולטרה – מהסדרה החדשה של סמסונג

מטרנה – פייסבוק

מטרנה – באתר גלובס

מטרנה – במחירים מיוחדים